Hoe beoordelen onze klanten ons?
Onze rapportcijfers
Keurmerk Basis GGZ 2020
Balans & Impuls heeft het Keurmerk Basis GGZ ontvangen van de Stichting Kwaliteit in de Basis GGZ. Dit keurmerk is een kenmerk voor de kwaliteit in de zorg. Met het keurmerk laten wij zien dat wij ons extra inspannen om u de juiste zorg op het juiste moment te bieden.
Onderdeel hiervan is dat er continu verbetering plaats vindt op basis van de uitslagen van een cliënttevredenheidsonderzoek. Aan het einde van de behandeling wordt aan elke cliënt gevraagd de CQI (Consumer Quality Index) in te vullen. Op basis van de uitkomsten van dit onderzoek wordt een verbeterplan opgesteld om de kwaliteit te blijven verbeteren. Cliënten geven hun behandeling bij Balans & Impuls op dit moment gemiddeld een rapportcijfer 8,4. Daarnaast wordt voor de bejegening een 9,5 gegeven, de mate waarin samen beslist wordt een 7,4, de uitvoering van de behandeling een 8,6 en de algemene ervaring een 8.
Dit betekent dat cliënten uitermate tevreden zijn met de manier waarop wij hen benaderen. Het laat ook zien dat cliënten in sterke mate tevreden zijn met de uitvoering van onze behandeling en dat er veel ruimte is om samen te beslissen. Het maakt dat cliënten een prettige algehele ervaring met ons hebben als zorgverleners.
Naast deze keurmerk meting, heeft Balans & Impuls een eigen evaluatiemeting en effectstudie.
Klantenevaluatie rapport Balans en Impuls 2019-2020
Gemiddelde tevredenheid over de trainer/ coach/ troubleshooter (cijfer 1-10)
- Snelheid 7.8
- Klantgerichtheid 8,1
- Communicatie. 7.2
- Oplossingsgerichtheid. 7.9
- Kwaliteit van psychologische dienstverlening. 8.1
- Kwaliteit van advisering. 8.2
- Innovatief. 8.2
Er is een positieve waardering voor de mate waarin de persoonlijke training bijdraagt aan herstel: 7,9