Klantenevaluatie rapport2018-09-17T12:36:40+00:00

Hoe beoordelen onze klanten ons?

Onze rapportcijfers

Keurmerk Basis GGZ

Balans & Impuls heeft het Keurmerk Basis GGZ ontvangen van de Stichting Kwaliteit in de Basis GGZ. Dit keurmerk is een kenmerk voor de kwaliteit in de zorg. Met het  keurmerk laten wij zien dat wij ons extra inspannen om u de juiste zorg op het juiste moment te bieden.
Onderdeel hiervan is dat er continu verbetering plaats vindt op basis van de uitslagen van een cliënttevredenheidsonderzoek. Aan het einde van de behandeling wordt aan elke cliënt gevraagd de CQI (Consumer Quality Index) in te vullen. Op basis van de uitkomsten van dit onderzoek wordt een verbeterplan opgesteld om de kwaliteit te blijven verbeteren. Cliënten geven hun behandeling bij Balans & Impuls op dit moment gemiddeld een rapportcijfer 8,8. Daarnaast wordt voor de bejegening een 9,8 gegeven, de mate waarin samen beslist wordt een 7,9, de uitvoering van de behandeling een 9,5 en de algemene ervaring een 8,8.
Naast deze keurmerk meting, heeft Balans & Impuls een eigen evaluatiemeting en effectstudie.

Klantenevaluatie rapport Balans en Impuls 2016-2017


Gemiddelde tevredenheid over de trainer/coach/troubleshooter (cijfer 1-10)

  • Klantgerichtheid  8,7
  • Snelheid  7,9
  • Communicatie  8,4
  • Oplossingsgerichtheid  8,0
  • Kwaliteit van psychologische dienstverlening  8,6
  • Kwaliteit van advisering  8,4
  • Innovatief  8,0

Er is een positieve waardering voor de mate waarin de persoonlijke training bijdraagt aan herstel:  8,3

Meer info? Mail ons!

INSCHRIJVEN NIEUWSBRIEF

Boordevol nieuws en events! Verschijnt 4x per jaar

schrijf me in

TEST NU JE BALANS ONLINE

Hoe is jouw balans in werk en vrije tijd, inspanning en ontspanning?

test jezelf

Test: HOE VITAAL IS JE ORGANISATIE?

Een vitaliteits-checklist voor managers en medewerkers

doe de test

TRAFFIC LIGHT TOOL APP

Een app voor mensen met veeleisend werk en privéleven

naar de site